Gå til innhold

Syns dere det er uansvarlig av meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 5 uker nå...

på kvelden når hun får det siste måltidet i 9-10 tiden, legger jeg henne opp på soveommet i senga hennes.... så bruker jeg babycall og er oppe å kikker i gjevne mellomrom... hun sover såååå mye bedre der oppe enn her nede i stua...

Syns dere det er uansvarlig å la hun ligge alene når hun er så liten enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...Det synes jeg ikke...

Jenta her sover i egen seng, men har leilighet så hører henne fort...Men hadde jeg hatt et hus med to etasjer og med soverom i andre så hadde jeg gjort det samme som deg...

Ikke uansvarlig..Du legger vel deg ganske snart også vil jeg tro... :o)

Skrevet

Kan fatte hva som skal være uansvarlig med dette?!

Skrevet

det hva godt å høre... har fått litt "kritikk" fra noen jeg kjenne pga det... di syns jeg er uansvarlig... men dritter egentlig i det... vet selv at hun har det bra...

Skrevet

Du bruker jo babycall og løper opp så fort hun skriker.

Helt fair det vel?

Uff, skjønner ikke at noen kan kalle deg uansvarlig for det, drit i dem:)

Skrevet

Takk :o)

Blir så letta når eg lese at det er dem det er noe galt med å ikke meg...

Skrevet

Jeg har gjort det samme som deg siden lillemann var 5-6 uker, og det har ikke falt meg inn at det skulle være noe galt i det.........

Og min har jo lagt seg ved syv-åtte tiden, og altså ligget alene et par timer på rommet. På dagen sover han jo i vogna, alene på eget rom eller ute.

Skrevet

har også opplevd det samme. Folk som ikke kan SKJØNNE at jeg ikke har poden på vårt rom. Det er faktisk ikke plass til det!!! Hadde henne i senga mi den første uka, så ble det egen seng på eget rom tvers over gangen og hun har sovet hele natta fra 23 til 06 siden hun var 2 uker gammel!!! Nå legger jeg henne ca kl 21.30 og hun sover til 06-07 hver natt. Bruker ikke babycall hvis jeg ikke har på TV eller PC-lyd høyt, for da kan jeg høre når hun griner. Er så LEI av at folk sier at man er udugelig osv. fordi man gjør dette - jo før de lærer seg at de har egen seng jo bedre, syns jeg!!! Jeg har uansett ikke lyst til å ha en 1-åring liggende i senga mi fordi han/hun ikke vil ligge i egen seng og bare HYLER! Nei takk!!!

Skrevet

heisann du gjør det riktige du,ikke hør på dem som bare skal kritisere.jeg har gjort akkurat det samme og gjør det fortsatt:)..

Skrevet

Tusen Takk jenter...

Godt jeg har dere :o)

HI

Skrevet

Skjønner ikke hva som skulle være problemet her jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...