Gå til innhold

Normalt at en på 2 mnd sover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... fra kl 21 om kvelden til kl 05 neste morgen før han våkner for å få mat??? Synes det er vanvittig lenge for en så liten baby. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du...Snuppa her sover som regel gjennom natta...Våkner 2-3 ganger for litt pupp så sover hun videre til kl 8-9...

Skrevet

Noen sover fort gjennom natten og ville bare vært veldig takknemlig for det!!!! Hvis vektkurven er fin, trengs det vel ikke mat på natta da.

Gutten vår er 4mnd og skal fremdeles ha mat 2 ganger i løpet av natta(19-07). Han er småspist så trenger nok fremdeles det!

Skrevet

Jenta mi på 10 uker sover fra kl. 22-5.30 ca. Så er nok ikke så unormalt vil jeg tro :)

Skrevet

Jenta mi på snart 10 uker sover også så lenge (ca 21.30 - 07.00) uten å måtte ha mat. Hun har sovet i tidsrommet 23-06 siden hun var 2 uker gammel uten å våkne og ville ha mat. Snakket med en barnepleier som jobbet på sykehuset, og hun sa at det ikke var noe vits i å vekke henne). Aberet er jo at nå har jeg ikke nok melk til henne selv, så hun får erstatning nå. Men det er greit, så lenge jeg får sove på natta! :=)

Skrevet

min gjorde også det

bare han sov fra kl.23 til kl.08-10!!!

var veldig fornøyd med det jeg :)

Nå er han 7mnd og sover fra 18:30 til kl.07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...