Gå til innhold

Kan rier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som takvise mens-smerter i magen? Jeg har det slik nå, og det gjør litt vondt. Ikke så regelmessig, men det kan vel skje senere inatt? Oftest når jeg har hatt det sånn har det bare endt med att jeg måtte på do, eller det var luft :( Termin om 2 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ingen tvil i at det nærmer seg i alle fall :)

Jeg hadde slike kvelden før jeg måtte på føden. Tenkte det var kynnere som kom jeg. Synes ikke de var vonde. Gikk å la meg i 23-tiden. Kl 0500 gikk litt av vannet og riene kom med jevne mellomrom. Ungen ble født 0535 :)

Det kan også være falske rier. Men hvis du ikke har pakket baggen til nå, så hadde jeg gjort det. Når de kommer med jevne mellomrom og du kjenner tyyyydelig smerte, så er det på tide å ringe føden:)

Masse lykke til!!

Skrevet

Spørs hvor du bor da. Hvis du har lang vei trenger ikke riene være kjempevonde før du ringer føden. Jeg hadde halvannen times vei å kjøre, da sa de jeg kunne komme da jeg hadde 7-8 min mellom (med jevne mellomrom) og de gjorde ikke så veldig vondt. Jeg kom på sykehuset 8 om morgenen, og han var ute 21 på kvelden. Kan aldri vite, jeg sto lenge fast på 8 cm, så kunne født mye før også.

Skrevet

Har ca 4 minutters kjøretur til sykehuset, så det er det ikke noe stress med... Men virker som jeg blir lurt hele tiden- nå har jeg vært på do og jeg var bare løs i magen, og de takvise menssmertene ga seg.

Kynnerne og ubehaget er fortsatt der da. Men ikke noe mer :/

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Ingen baby enda nei :/ Stoppet helt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...