M&K+Påsan <3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Tenkte å kjøpe meg ei grei lita trille .. Erfaring ?
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Helt grei. Fungerer greit som "bytrille", men kjøp sykkelolje for hjulene "hyler" etter litt bruk hos oss...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Tja, helt grei egentlig. Ihvertfall i forhold til prisen. Vi har bare den vognen nå. Simoen ble ødelagt, har ikke funnet ut hvilken annen vi skal kjøpe. Den fungerer greit, litt tung og trille. Vi bor i Oslo, så det er stort sett asfalt. I ulendt tereng funker den ikke. Da må du rett og slett bære den. Den veier veldig lite, kjempe snerten å faktisk bære ned trapper o.l. Kan legges ihop med en hånd. Tar liten plass samenlagt, sånn man bare kan ha liggende i bagasjerommet på bilen klar til bruk:) Hjulene fremme er håpløse om de er innstilt sånn at de kan snu, da lever de sitt eget liv. Og det er som å trille en handlevong. Når de er faste (altså ikke svinger) funker det, men vogna er da tung og snu. Så oppsumering. Fullstendig håpløs til hverdagsbruk (altså som erstatning for sportsvong) Veldig grei på shopping eller reise
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Og så har den stor kurv under, lomme til mobil, lommebok o.l på kalesjen og koppeholder (ganske harry, men meget praktisk)
M&K+Påsan <3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Takk får brae svar Tenkte å la den erstatte sportsvogna nå i sommer men .. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå