Gå til innhold

Er 8+3 idag, og har hele ettermiddagen hatt vondt i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan minne litt om mens-kramper, og kanskje litt sånn vondt i magen man har rett før man får diare. (bare det at jeg ikke har diare da...)

Hva kan dette komme av?

Er så redd for å miste..., men har jo ikke blødd noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordøyelsen snur seg jo helt når man er gravid, og tarmene kan slå skikkelig krøll på seg. Det gjør også vondt på en helt annen måte enn når man ikke er gravid.

 

Men for sikkerhets skyld kan du jo ta det med ro. Men jeg er helt sikker på at det ikke er noen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også slike kramper natt til i går. Skulle heldigvis til legen for min føste kontroll på dagen i går og spurte akkurat om dette. Hun sa at det var helt normalt, og at det kommer av at det skjer masse forandringer i kroppen, og livmora skal tilpasse seg å ha en baby inni der, så jeg skulle ikke engste meg om det ikke var VELDIG vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

Jeg har egentlig hele veien har litt småtak i magen innimellom, men igår fikk jeg et som var litt vondere enn jeg har kjent før.

Jeg var på første kontroll idag, og fikk nevnt det. Han sa at det ABSOLUTT ikke trengte å være noe galt, men hvis jeg fikk flere kraftige tak, kunne jeg ta kontakt. Og hvis det skulle skje en blødning måtte jeg ta umiddelbar kontakt. Hun sa faktisk at mellom uke 8 og 10 var sjansen størst for å abortere, og i dag er jeg 8+0, men jeg vil ikke bekymre meg.

Det er jo ikke uvanlig at man har sånne magesmerter heller, for som nevnt her, så er det mye som skjer.

 

Lykke til videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...