stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Bruker litt tynne ullklær, og synes egentlig det funker bra. Blir ikke så klam som i bumullsklær...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Nei,fikk beskjed fra barnehagen i går at jeg kan slutte med ull.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Ja, tynn ull. Har kjøpt bomullsstrømpebukser, så begynner vel med det snart.
vekt85 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ja, fortsatt ullklær på, for her er det knappe 4grader og en meter snø, Men det er det kanskje ikke der:) Hvorfor svarer forresten så mange anonymt på dette? Bare undres..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 hei! synes det er litt merkelig at de i barnehagen kan si du kan slutte å bruke ull nå? akkurat som du ikke kan bruke det hele året? ull er jo bedre enn bomull og fleece. ull puster og transporterer bort svette/vann slik at du ikke blir kald. mens bomull ikke klarer dette og huden blir kald og fleece er tett og puster ikke og der ligger også svetten igjen på huden. ullbody og ullstrømpebukse og en tynn vann/vindtett vårdress må jo være midt i blinken når det er litt varmt? ull er like godt på sommer som vinter, men bruker jo tynnere ull på sommeren da! sønnen vår har vært en svettegutt og det var ikke før han begynte å bruke ull at det har gått bra. har han bomullsnattas på seg når han sover er han helt gjennomvåt på ryggen og kald men har han ull på seg, særlig ubehandlet ull, så er han helt fin.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 hehe...veldig så kranglite det skulle være da? hva var galt med det innlegget? ull har dobbel effekt, kjøler når det er varmt og varmer når det er kaldt...sier jo ikke at det er feil å bruke noe annet. bare at jeg har god erfaring med ull selv etter at jeg fant ut når gutten min var 4 mnd og svettet at jeg kanskje skulle prøve det! han hadde kun bomullsbody og strømpebukse på seg her inne så hadde ikke mye klær heller, og han fikk en ny hverdag med ull. det er min erfaring og skreiv bare det... men men viss du vil være så krass så får du vel det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå