Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 uker,og 3 gang eg er forkjøla i dette sv.skapet. Lei,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off henger meg på her.. Er 14 uker og har "hanglet" lenge nå. Følt jeg har brygget på noe. I natt slo det ut. Så nå renner øyne, nese jeg nyser i ett sett og har begynt å få vondt i bihulene.. Stress. Håper det går fort over på deg å meg!!!!!!!!! Er så lei..

Skrevet

Vi får håpe det. Øye og nese renne hele tia,og hoster ungen ut snart. Enda eg har begynt på jern og c vitamin tabl. Arg.

Skrevet

Kjenner til det ja...var ik ferdig med lungebetennelsen før jeg ble forkjøla på ny...kjedelige greier dette..god bedring til oss alle:)

Skrevet

God bedring til dere alle. Jeg lå slik forrige uke. Det er fryktelig slitsomt.

Håper dere blir fort friske.

Skrevet

Takk:-) snyte meg hele tida,og hoste til eg spyr. Sår under nesen. Prøvd alt, hostesaft, nesespray, solbærtoddy. Lyst å legge meg.men har barn og hus å ta mg av.

Skrevet

Jeg er også forkjølet, og i den forbindelse lurer jeg på en ting: Er terskelen deres til å holde dere hjemme fra jobb høyere nå da dere er gravide? Jeg går vanligvis på jobb selv om jeg ikke føler meg så pigg, men i går da jeg kom hjem møtte jeg nesten veggen. Alt kom liksom over meg da jeg kom innafor døren. Derfor holder jeg meg hjemme i dag, selv om jeg strengt tatt kunne ha gått på jobb. Akkurat som om jeg orker mindre med samme mengde sykdom nå da jeg er gravid. Hva mener dere?? Bør vi bare "suck it up" å gå på jobb? Vil nødig kalles hypokonder og pingle... :-)

Skrevet

mener selvsagt om terskelsen deres er LAVERE ikke høyere... ;-)

Skrevet

Har ikke jobb, jobbe hejm eg,hehe. Er dere syk må dere holde dere hjemme. Så dere ikke smitter andre. Eg syns ialfall d er iriterende og få besøk av folk som e syke. Eg blir raskt smitta.

Skrevet

Jeg gikk på jobb igår som deg. men idag har jeg vært sengeliggende hele dagen. Er helt utslått. Kinnbena banker og verker som besatt, så er nok en bihulebetennelse.. Og det eneste som pleier å hjelpe på meg får jeg ikke lov å ta når jeg er gravid... Sukk.. Jeg føler sånn sett ikke at terskelen er lavere, men at jeg tåler ikke så mye nå som jeg er gravid slik at derfor blir det mer til at jeg holder meg hjemme på ting som jeg kanskje til vanlig hadde gått på jobb med.. Hvis du skjønner?

Viktig å ta vare på seg selv når en er gravid, og slik som jeg har erfart det tar det lenger tid å bli frisk når en er gravid, og skal ikke presse kroppen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...