Skorpion Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Sliter de hull i klærne sine? Gutten min kommer rett som det er hjem med hull i dongeri bukser, regnbukser osv. Er det bare her eller?
Fire småtroll Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Eldste min er helt ekstrem, men har vært sånn bestandig da... Hull på knea på absolutt alt av bukser, aner ikke hvordan han får det til jeg.
esmase Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Sånn er det her også. Reimadressen holdt i nøyaktig to uker før det var fire hull i den.... Og buksene har hele knær i alt fra to uker til to mnd... Dette skjer uansett hvilket stoff buksa er lagd av. Har funnet ut at han bruker å løpe i full fart,for så å slenge seg på knærne bortetter gulvet,så da er det vel ikke annet å forvente?
Solitude Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jepp, av og til lurer jeg på om skolebarna går rundt på knærne hele dagen lang .. hehe.. Hull i vinterdress, sko (fronten) er også vanlig.
Skorpion Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Kjedelig med dyr Reima dress. Lapper dere buksene eller går de i bosset? Så lenge det ikke er alt for store hull blir de brukt til det blir større hull. Han bor på fotball banen så det er der de ryker.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 har jente her og hun sliter aldri hull i klær. Eneste er bukser hun tråkker i stykker:(
esmase Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Han vil ikke bruke dem hvis de er lappet.Derfor lar vi han bruke dem til hullet "gaper" Kan ikke være så hysterisk for hull når det gjelder han,for da må vi kjøpe nye bukser hele tiden. Syns heller ikke at det gjør noe at de har et lite hull på kneet.. Ang hullete regnklær,så selges det lappe-lim på sportsbutikkene.Det heter Aquasure,og er helt genialt.Bør prøves!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jente på 8 her som stadig har hull. Ikke bare på knærne heller. Fatter ikke at det går ann jeg! Hun hverken kryper eller er på fotballbanen. Men hun er veldig aktiv på mange andre måter. Jeg har funnet ut at HH regnbukser holder lengst!! Refleks da hun var i bhg`en. (Kuttet det ut da hun måtte opp i en str som ble hakket dyrere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå