eple3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Da flytter jeg inn på 3. trimester med et spørsmål.. Vet det er veldig forskjellig - men hvor mye liv kjenner dere andre ved ca uke 28? Jeg kjenner liv om morgenen og kanskje litt om kvelden - mens idag har det vært lite liv.. Hvor mye / hvor lite er vanlig?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 er i uke 30 jeg nå,å kjenner liv titt og ofte er det en dag uten noe mye liv så blir jeg småstressa ja,så da dulter jeg litt i babyn
eple3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Ja, det er det jeg har prøvd også siden jeg blir litt småstresset men prøver å ikke bli hysterisk.. Har foranliggende morkake så det er ikke så lett å få til å dulte borti henne for å få respons - iallfall ikke fått det til idag
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg er i uke 30, og kjenner liv nesten hele tiden, og har gjort det siden uke 24 ca, men er jo å dager der lille prinsessa mi er roligere enn andre dager, men er som regel bare og dytte borti henne eller spise litt sokolade, så våkner hun til liv igjen:)
gaya og leander :-) Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hei ! Det at du har foranliggende morkake i seg selv gjør at det til tider kan være vanskelig å kjenne liv. Den blir da en støt pute når babyen rører på seg. Har selv en slik morkake og har til tider blitt urolig,men dette blir bedre når babyen blir litt større. Drikk søt kald saft eller brus så begynner den nok å røre kraftigere på seg så du kjenner det bedre :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg er i uke 29 nå og kjenner liv jevnt igjennom dagen, men det er veldig varierende i styrke og hvor i magen jeg kjenner det. De siste dagene har det vært ganske rolig, mest kjent ut som hender som dytter nedover mot lysken, men i dag er det noe større som treffer mellomkjøttet ovenfra - sær følelse. For noen dager siden var det fullt show av ben mot overkanten av livmora og konturer av både det ene og det andre utenpå magen. Det er mest på morgenen og kvelden, hvor mye det er i løpet av dagen tror jeg kommer an på stressnivået mitt, sittestilling, varme og hvor mye jeg er i bevegelse. Ser ikke mønster enda, men det kommer vel etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå