Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 før det er greit at man går da? Legekontoret kan jo ikke forvente at folk sitter i timesvis og så sende regning når man ikke har tid til å vente lenger? Synes i grunnen den regelen om 1 time virket veldig grei.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vet om flere leger her i Drammen som omtrent hver dag har opptil 2 timers ventetid...slik er det bare når man er pålagt å ta inn ø hjelp...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Aldri i verden om jeg gidder vente i 2 timer på en time jeg har bestilt flere uker i forveien. Aldri har jeg opplevd det hos fastlegen her heller. En halvtime ja, men ikke flere timer.
Blue Lady Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 På mitt legekontor har de satt av timer til Ø hjelp. har aldri måttet vente lengre enn 15 min. Men der jeg var før hadde jeg alltid med meg en bok eller en bunke med blader frodi han var alltid hvertfall 1 time for sen. Men var gravid og sykemeldt så hadde god tid
piano♫ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hos oss står det at om en må vente mer enn 30 min, skal en henvende seg i skranken. En vil da få ei forklaring, forventa nytt tidspunkt, evt ny time...
dåsa06 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 *føler seg heldig* har ikke opplevd å venta mer enn max 5 minutter hos fastlegen min jeg...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Min lege er bare best. Hun tar seg tid til sine pasienter. Det kan gjøre att det blir litt venting men jeg vet jeg får like god behandling. Så jeg setter heller av en time ekstra når jeg skal til henne.
SuperGlad Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 er det noe som feiler barna mine så venter jeg så lenge jeg må for å få komme inn. Sier deretter ifra at det ikke er akseptabelt. Er det er time som jeg ikke trenger akutt så går jeg etter 1 time. Har heldigvis aldri opplevd å vente så lenge.
Line-80 Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Hvis det er på sykehusets poliklinikk, tror jeg det er en time.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 hos legen min tror jeg ikke at jeg har ventet mer enn 15min.. han har egene timer til de som trenger hastetime pga noe alvorlig som er somregel 1tiden eller noe son..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Må gjerne vente i 20-30 min, men går det lengre enn det, går jeg i skranken. Er det masse folk på venterommet, spør jeg når jeg kommer om det er lang ventetid... Har aldri opplevd å vente så mye som en time.. heldigvis:-) Ja, annet enn på legevakten da, men det er jo noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå