Gå til innhold

til dere som SLITER med legging

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har hatt prob med det i 5mnd nå,han kan holde det gåenes i mangen timer,vi prøvde alt,amming i søvn,bussing,vogn,bad,massasje osv..men i går tok vi en trilletur ut i 8halv9 tiden.da sovner han kjempe godt..når han først finner søvnen ,da kler jeg forsiktig av når vi kommer inn,enten sover han videre eller så ammer jeg litt så sovner han med en gang=) kjempe deilig..er alltid på tur,men har aldri gått så seint for da har vi slitt med legging.men dette var genialt, bare et lite tips hvis noen andre har samme prob

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme gjor vi i kveld å nå sover han som en sten =)

Skrevet

Tabbe??? Hun skrev jo bare at hun gjorde det samme i dag og da sovna han som en stein også... Lese litt bedre kanskje?

Skrevet

kniiiiiiiiiiiiis... er det mulig............

Skrevet

det står faktisk: samme gjør vi ikveld..

det betyr vel at hun skal gjøre det i kveld også da vet dere....... les skikkelig.

Skrevet

ja, "ro, ro"..........HI...........................................

Skrevet

takk for tips. det må jeg prøve.

Skrevet

Jeg ser ingen tabbe jeg, hehe. Ser hun skriver at dette gjorde de i går, også skriver hun et nytt innlegg hvor hun skriver at det samme gjorde (mangler de bak) vi i kveld.

Skrevet

Glemte jo å si at det var bra dere fant noe som fungerte! =)

Skrevet

jeg tror folk som henger seg opp i slike ting har lite å gjøre, å kanskje er litt på krigsstien? Det var et fint tips, å fullt mulig å forstå

Skrevet

Her har vi også slitt med leggingen av vår gutt på 5,5 mnd.

Vi har rett og slett begynt å legge tidligere, ca 18.30 og det er en liten "revolusjon". Tror rett og slett han har vært overtrøtt.

Sover nå ikke lur etter ca 16.

I går tok leggingen 5 minutter mot 1,5 time forrige uke!

Både mamma og gutten blir blide av dette. :-)

Skrevet

lite å gjør visse folk ja=) jaja bryr meg ikke jeg..ja det var utroli deiligt,enda ikke gått helt opp for meg siden vi har hatt så store prob med det..måtte bare dele tipset med meg vis andre har samme prob =) nå slipper vi grue oss til kveldene =)

Skrevet

så deilig da, sånn er det hos oss også. Det er neste slik at dagene går med til å " grue " seg til legging.... å det er jo synd.

Skrevet

her er lillugull 8 mnd og har alltid slitt med sövnen, men de siste dagene har vi värt mye ute grunnet fint vär, er ute en tur för kveldsmat og stell og nå sover han myeee bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...