Gå til innhold

driiiiiitvondt i magen! hjelp??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sjikkelig vondt i magen, kjennes ut som sjikkelig magesjau/krampe/ promp....

brude jeg være bekymret, eller er d normalt?

Har hatt stikninger i magen hele dagen...men ikke vært vondt...nå er d veldig vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.... tror ikke det er farlig.. Jeg hadde en lignende situasjon for en stund siden.. Var skikkelig vondt i ene siden av magen. Greide nesten ikke gå.. Trodde det var luft som hadde kjørt seg fast i magen.. men ingen promp kom... var litt vondt utover natten også men så gikk det over... Håper det går over snart da!

Skrevet

Du kjenner vel hvor det gjør vondt? om det er mageknip så trenger du nok ikke bekymre deg :)

Skumle smerter er mer når det kjennes ut som vonde menssmerter (sa jm til meg). Men om du er bekymret så ville jeg ha tatt en tlf til føden og hørt hva de mener.

Skrevet

Jeg er plaget med luftsmerter innimellom og det kan gjøre ganske vondt. Tarmperistaltikken blir jo helt flikk-flakk når man går gravid, og det kan veksle mellom hard og løs mage hos meg. Men jeg kjenner godt igjen de smertene når de kommer, og de kan rive ganske hardt langt nede i magen. Er du bekymret så er det mye bedre med en telefon for mye til legen, enn en for lite. Vanskelig å si noe annet. Håper det gir seg, og at alt er bra!

Skrevet

Jeg har vært hos legen i dag for akkurat d samme.

Begynte i går med kraftig smerter/riving nede i magen, fra midten og ut mot siden, ca dær blindtarmen er.

Var ikke fullt så vont i mårrest, så dumme meg dro på jobb. Ble fort værre, å til slutt klarte jeg nesten ikke å gå. RIngte legen, bare for å høre va han sa å fikk beskjed om å komme med en gang.

Han tok ultra, å begge barna har d bare bra. Veivet masse med armene. Siden jeg heller ikke har hatt noen blødning, mente han at det nok er maximal strekk på muskler, livmor og ligamentbånd (eller hva han nå kaldte de).

FIkk beskjed om å ta d heilt me ro og lytte til kroppen. Han sa å at jeg ikke måtte nøle med å ringe om ting ble værre eller det endret seg, og skulle d skje noe i helgen måtte jeg ringe rett på føden. Når man går gravid med 2 skal man ha nulltoleranse for å ringe å spørre, sa han.

Lykke til, og god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...