Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 synes navnet er fint jeg...*hmmmphhhhhhhhh*:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vel, ser ut som om NOEN ikke tålte det.. *host-kremt* ANALIE *hoste-kremte-litt-mer* Mongo pessfette tråden min er jo oxo borte;O
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Seriøst. Den ble sletta etter tips fordi Silja og Libido bedrev ren hets og mobbing av navnet til denne jenta........................også viste det seg til slutt at det var skriveleif i avisen, så jenta hette Amalie. Uhææææhæhæhæ :-) Ble du skuffa nå Yppert?
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jamen.. Hvis det var en skrivefeil, så har vi jo teknisk sett ikke mobba noen, har vi vel?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Men *noen* over her har behov for å hevde seg så da ble det som det ble, tydeligvis.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Når det ble oppdaga så hadde lille siljemor gått og lagt seg. Det var bare vi hardbarka gamlingene som satt oppe som fikk med oss det.......jeg ler enda mer :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Øhh, unnskyld meg? Var det svar på spørsmålet mitt? Jeg skrev; "Jamen, hvis det var en skrivefeil, så har vi vel teknisk sett ikke mobbet noen, har vi vel?" NOEN må legge seg tidlig oxo vettu, for NOEN må tidlig opp på jobb.. =P
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 såpass ja:-) var da litt morsomt syntes nå jeg da... Analie, kan jo bli et søtt navn fremover:-) kan også tenkes at jeg trekker på smilebåndet hvis noen sier Amalie:-)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Nokså diagnosenært å sitte sånn og le ut i lufta.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Så nå er det forbudt å skrive kalkun, Analie, fitte og mongo her inne:-)
Libido- Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Vel mamman til ett eller annet, da kan jo du bare holde kjeften din og slutte å plage oss. Vi kan le så mye vi gidder over et navn. Du kan være lykkelig for at ingen heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå