My_my Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg sluttet på p-piller i desember 07 og har hatt mye rare blødninger etter det. Blødde nesten hele tida den første mnden, så ble det til litt nå og litt da. Da det har vært såpass uregelmessig har det vært vanskelig å finne ut når jeg har EL. I midten av februar fikk jeg en hel masse symptomer på at jeg var gravid (hadde en sånn sterk følelse på det at jeg er temmelig sikker) men jeg testet negativt to ganger. Så begynte jeg å blø og hadde helt grusomme smerter i 4-5 dager, så jeg var sikker på at det var en SA. Legen sa at det var vanskelig å si, men at det i tilfelle ikke var unormalt. I mars fikk jeg mensen som jeg hadde regnet med og det samme i april. Jeg testet positivt på EL-test nå på lørdag og på søndag og hadde sex flere ganger hver dag... Men så i dag har jeg plutselig begynt å blø. Har moderate smerter i underlivet og pittelitt i korsryggen. Er det noen som kan forklare meg hva det er som foregår her? Noen som har vært i lignende situasjon? Jeg blir veldig glad for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå