LisaColli Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 ..det var stappfullt med folk! det gikk unna 18 prospekt og 10 stk har skrevet seg opp som interessert ingen virket negative til noe, heller tvert imot:) bare dere her inne som ikke liker sjakkmønster, hehe spent på morradagen nå ja!
blond Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så spennende! Krysser fingre for at dere får en god pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå