Gå til innhold

Kupp på Fru Lyng!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fru Lyng på Sandvika har opphørssalg! Utstursbutikken, ikke klær tror jeg..

40 %!!!!

Idag har jeg kjøpt sportsrtrille, vippestol, ammeputer, isofix bilstol, leker, bamser, sengekant....etc. Alt på 40% Vannvittig!!!

Vet ikke hvor mye det er igjen nå, men verdt å ta en tur!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :o) får se om jeg får tatt meg en tur i morgen.

Skrevet

var der idag...ble skuffet. Trodde salget startet idag og hadde tenkt meg tripp trapp stol og bilstol 9-25 kg.....snufs...Salget har vart i 2 uker allerede.

 

Men kjøpte småting, da

Skrevet

Er det sant?? Tror det startet idag! Jeg fukk tak i bilstol kl 18!

Skrevet

Neida, startet for 2 uker siden. Dama i butikken fortalte meg det. De har hatt annonser i Budstikka i flere omganger. Jeg har bare ikke lagt merke til det. Det var riktignok 30% i starten da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...