♡ Jersey ♡ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Fru Lyng på Sandvika har opphørssalg! Utstursbutikken, ikke klær tror jeg.. 40 %!!!! Idag har jeg kjøpt sportsrtrille, vippestol, ammeputer, isofix bilstol, leker, bamser, sengekant....etc. Alt på 40% Vannvittig!!! Vet ikke hvor mye det er igjen nå, men verdt å ta en tur!!!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så bra ) får se om jeg får tatt meg en tur i morgen.
Willy Wonka Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 var der idag...ble skuffet. Trodde salget startet idag og hadde tenkt meg tripp trapp stol og bilstol 9-25 kg.....snufs...Salget har vart i 2 uker allerede. Men kjøpte småting, da
♡ Jersey ♡ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Er det sant?? Tror det startet idag! Jeg fukk tak i bilstol kl 18!
Willy Wonka Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Neida, startet for 2 uker siden. Dama i butikken fortalte meg det. De har hatt annonser i Budstikka i flere omganger. Jeg har bare ikke lagt merke til det. Det var riktignok 30% i starten da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå