Gå til innhold

Gratis tur til syden....men vurderer å takke nei.What to dooo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe,luksus jeg vet.

Saken er at mamma ønsker å ta oss med til syden nå i juni.Mannen min får ikke ferie da så da blir det bare meg med begge ungene.

Men tanken på tre/fire timer på fly med minstemann gjør meg ganske stressa.Jeg tenker at det kanskje er lurt å vente til han er litt større.

Noe som har reist med fly som har veldig aktive barn på ca to år??

Hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt seriøst, vurderer du å droppe det??? Pga noen timer på fly med 2-åring????

Det finnes nok av ting man kan finne på med 2-åringer.... :P

Skrevet

Mini var 8 mnd første gang og 1,5 år neste,, Gikk bra..

Litt pes var det jo, men bestikkelser gjorde susen....

Var samme lengde på flytur.

Reis du, det er verdt det.....!!!!

Skrevet

Vi hadde en fin flytur med 2 små en på 2 måneder og en på 19 måneder. Ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

vi skal til syden i sommer med datteren på 10 mnd, hun hater å sitte i ro på fangen utenom en liten kosestund å slikt.. helst skal hun ligge på gulvet hele dagen å krype å leke å prøve å reise seg etter ting, eller skal hun sitte i vognen å leke med rattet sitt når vi er på tur, hehe:P hun er veldig utolmondig av seg nå(er 8mnd) så lurer på hvordan det skal gå. men tror nok det er verdt dt=)

Skrevet

Hehe....bestikkelser blir det i så fall mange av;o)

For å si det på en annen måte....han blir to neste uke og han klarer IKKE å sitte rolig i det hele tatt!!!

Annerledes om mannen min også hadde blitt med for da er vi to....

Mamma er jo med,men føler liksom at jeg er mer "alene" om dere skjønner.

Det blir nok tur....:o)

Men mye å finne på med en 2 åring på et FLY????

Skrevet

Dere er jo litt "heldige" at han blir 2 før dere reiser, da må han jo ha eget sete, og det hjelper!!

Vores er å veldig aktiv, men vi hadde stoooor glede av bærbar DVD, turen gikk som en lek :-)

Skrevet

* Bøker

* Biler

* Flymat, i spennende boks får de jo med tegnesaker

* klistremerke bok

Og det er jo lov å bevege seg litt fram og tilbake:o) dra på ferie og glem bekymringene! Kanskje flyet går på tidspunkt hvor han kan duppe av litt?

Skrevet

På flyet kommer det til å gå greit. Han får jo eget flysete og egen mat+ noe å finne på meg. ( fargebok og fargeblyanter) og regner med at dem sender en barnefilm. Når dere kommer frem kommer det til å greit der å kan jeg tenke meg. Der kan han sitte i strandkanten og leke med bøtte og spann. Plaske i vannet og spise masse is :-)

Dra på den turen du. Har sikkert godt av å komme deg litt bort du å...

Reiste med en på 2 år og 5 år i fjor.

De hadde det som plommen i egget begge 2.

Gjest irismor
Skrevet

Vi fløy i 13 timer til Thailand med ei veldig aktiv snuppe på 18 mnd.

Vi kjøpte noen magnetbøker på Nille (49.50) med Ole Brumm og en med gårdsdyr. Hadde med fiskepuslespill fra biltema (14.90)

Og så fikk hun en liten pose ostepop og en fanta. Kjempespennende å fly =)

Bli med du, ta med deg et par nye leker/pusleting. La han med seg sin egen lille trillekoffert med lekene.

Skrevet

du må ikke si nei takk til en tur da, jeg fløy alene hjem fra Gran Canaria for 3 mnd siden, med to unger på 3 år og 20 mnd. Veldig aktive begge to;) , ta med litt leker, kanskje en bærbar dvd spiller, dessuten har barna lov og bevege seg litt i flyet .

Skrevet

Og her sitter vi og ikke har råd til å reise. Liiiit misunnerlig nå ja! :)

Hadde reist uten tvil jeg da hvis det er greit for mannen din. Mamman din er vel med så da er dere jo to til å ta hånd om barna. :)

Skrevet

For all del, reis ;-)

Det går kjempefint med små på flyet. Ta med leker/bøker o.l ombord.

Skrevet

Pollilopp, du har PM....

Skrevet

Jeg hadde med guttungen på 9 timers biltur nå nylig... Ære være bærbar DVD spiller sier nå jeg! De kan jo fint brukes på fly...

Skrevet

Da blir det sydentur på oss...juhuuu:o)

Vi får pakke med oss masse skatter og håpe på en spennende flyreise som ikke tar livet av andre reisende og meg som mamma,hehe.

Dulosten....har svart deg:o)

Skrevet

du er jo ikke alene da. Du har jo foreldre som sikkert kan hjelp deg.

Vi skal til syden i juni vi og med en på 2,5 år og 9 mndr.

og hun på to er veldig aktiv... det går nok så fint så og godt for dere!

Skrevet

Jeg har reist med min 2-åring og når eldstemann var to og. Og sen har jeg reist med begge to samtidlig helt alene og selv om det var litt kaos var det selvfølgelig verdt det. Og da har vi en liten villstyring, hehe. Om et halvt år ska vi til Phuket, gleder meg ikke til den lange flyturen men vi kan jo ikke være hjemme av den grunn;-)

Reis du, så absolutt!!! Du vil synes det er verdt det!

Og du må jo være klare deg uten mannen din, det er bare å begynne å øve;-)

Skrevet

Går så fint så :) hadde med tuppa i fjor sommer, da var hun 15-16 mnd og spinnvill hehe..

Alt var så spennende og nytt for henne den tiden hun holdt seg våken, resten sov hun.

Hadde med meg litt nye små leker osv som hun fikk kose seg med, gikk over all forventning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...