Willy Wonka Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Kjøpt idag. Men hva er egentlig funksjonen til den tingen (røret) som skal være nede i flaska?? Skal den være der når babyen spiser??
Labambie Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei du! Ja,det skal være der. Den brune dingsen fast på røret så nedi flasken. Er en luftventil,som gjør at all luft ungen eventuelt suger til seg,forsvinner igjennom den brune ventilen og ut i røret. Her skjønner du kanskje litt mer enn min teite forklaring.. http://www.handi-craft.com/
Leontine Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Skal være der for å ta bort luften i flaska, så babyen ikke får den. Vi brukte bare disse flaskene til sønnen vår og han var skjelden plaget med luft. Synes flaskene er kjempegode!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Yes, har både flaske og brystpumpen til Dr. Brown! Du fikk vel de svarene du trengte fra de over her..Men er fornøyd med produktet! Ammer jeg da, så bruker flaska sjeldent. Pumpa har jeg brukt mye!
Willy Wonka Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Ok...takk for svar. Da skjønner jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå