chrissy81 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er invitert med på tur til helgen, og da er det skirenning som gjelder:) Tenkte først ikke noe mer over dette, men så kom jeg egentlig på; om ikke dette kanskje er litt uheldig med tanke på fall og knall. Nå er jeg litt itvil, noen som har noen råd;) Er dette å bekymre seg litt over evne???
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Nei, det hadde jeg ikke bekymret meg for engang! Ikke så tidlig... Den lille spiren ligger så trygt og godt der inne. Ville ikke tenkt på det før magen hadde begynt å komme hvertfall... Kos deg du:)
chrissy81 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Takk for svar;) Jo, er vel enig...det går nok bra. Må jo bare være forsiktig:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hehe - ja, er kanskje ikke tiden for å prøve seg på de mest fancy triksa - og gjøre ting du vanligvis ikke gjør... Kanskje ikke tiden for å prøve skiene for første gang på 15 år heller... Men jeg ville kost meg jeg - neste vinter er det ikke sikkert det blir så mye skikjøring så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå