mammalade4 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Helt motsatt av mine andre to barn. Flere som har slike barn? Vekker dere babyen da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 heelt normalt nja...ammer du? i såfall ville jeg nok ikke latt det går mer enn 3/4 timer på dagen, for å holde produksjonen oppe...sover hun så kan hun jo sove hele natta
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 jeg ville vekket henne kun for å gi henne mat:) ellers bare nyt det:)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg har hørt man bare skal vekke hvis babyen har ekstra stort behov for å gå opp i vekt - f.eks født mye før termin, lav fødselsvekt. Jeg ville ha "utnyttet" situasjonen og sørget for å sove mye selv! Lurt å samle krefter.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 leste et sted at sovebehovet er opptil 21 t/døgnet så det er nok vanlig. Pump deg heller på natta enn å vekke henne hvis hun ikke har spesielle behov som det blir nevnt her. Jenta mi har sovet hele natta siden 2 uker. Synes det var så deilig å sove på natta selv, at jeg ikke pumpa på natta. Nå er det så lite melk igjen, at hun må få erstatning, men synes det er bedre at jeg er uthvilt på dagtid/kveldstid og at hun sover hele natta. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Min var slik, men det går fort over. Iløpet av et par måneder var han våken bare lenger og lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå