Gå til innhold

Dere som har gutter på 10 -11 år....Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste sønnen min er snart 11 år og han har i ett års tid nå vært flau over å vise seg naken . Tror faktisk ikke jeg har sett ham naken på noen år.

Han vil ikke jeg skal komme inn på badet når han dusjer osv.

I dag skulle han prøve noen klær som jeg hadde kjøpt og da gikk han inn på badet for å prøve buksa, så spurte jeg om han var flau for å vise seg i trusa, i en spøkefull tone. Ja sa han da og lo..

Jeg reagerte litt for synes det er litt tidlig.

En dag kom jeg ut av badet i bare truse (skulle inn på rommet å kle meg) Da satt han i trappa rett utfor badet og da så han jo rett på brystene mine, hehe.. Han ble kjempe flau og lagte grimaser som han ble kvalm.

Synes det er så dumt at vi må begynne å skjule oss for hverandre, det faller liksom ikke naturlig for meg enda. Han er jo liksom så "liten" enda.

Hvordan er deres gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er i alle fall sånn på jobben min, men så er og bør det jo være forskjell på å vise seg naken for foreldre og for lærere....

Skrevet

Takk for svar :)

Noen flere?

Skrevet

Synes det høres helt normalt ut jeg.

Skrevet

Det der er normalt, og jeg synes det bør respekteres at han blir flau,jeg.

Min nest yngste sønn er forøvrig ikke flau over egen kropp,og sprader gjerne naken foran sin 16 årige søster (som HATER å se han gjør det,og ber han få på seg en håndduk,om ikke annet..hehe)

Kunne aldri tenkt meg å vise meg naken for min sønn på snart 10.

Toåringen bryr jeg meg ikke om ser meg sånn, men de eldre ungene faller det seg ikke naturlig å være avkledd foran,iallefall. Sånn er nå jeg,da.

Skrevet

Min sønn på 13 har vært sånn et års tid, men ikke helt hysterisk på det. Han går ikke naken rundt, men vil gjerne være alene i dusjen. Men ved dårlig tid på morgenen så godtar han at andre er på badet når han står i dusjen, og han kommer inn til meg hvis jeg dusjer også hvis det er noe han skal si osv....Vi har et avslappet forhold til nakenhet uten at noen sprader nakne rundt i huset.

Skrevet

Nei, det er helt normalt. Har en på 10år selv som har likt å had privatlivets fred på badet og do siste 3årene nå....og det synes jeg de skal få ha også...

Skrevet

Mamma, da! gutten er jo stor! Min niåring er slik. Vi må respektere barnas bluferdighet og rett til privatliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...