Catie90 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Heisann! Jeg er ny her og prøver å bli gravid:) Jeg lurer på alt dette med EL og IKM,1.trimester, 2.trimester og 3. trimester. Også en ting til, hva er 35+1? osv. Hilsen ei som er veldig nysgjerrig;)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Se på tipslisten vi har her, og den de har inne på BIM-1.trimester. Du finner masse info der! lykke til!
Babyønske �� Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Skriver det samme her som jeg svarte deg på skravle: EL= eggløsning IKM = ikke kommende mensen(at man ønsker mensen ikke kommer) Trimester: et svangerskap er delt inn i tre deler(hver på ca 3mndr) 1, 2 og 3 trimester 35+1= uken man er gravid i + antall dager uti neste uken
tingeling87 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 hvis du finner den tråden som heter tipsliste så finner du alle forkortelser. el=eggløsning, ikm=ikke kommende mens(da mensen er forventet, men du håper ikke kommer) 1 trimester er de tre første mnd av et svangerskap. 2. trimester er 4,5,6 mnd i svangersakpet osv. 35+1 er 35 uker og en dag på vei i svangersakpet. og velkommen inn her, håper du slipper å være her altfor lenge=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå