Turid Laila Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Så sant så sant, men kvinnefotball er om mulig, kjedeligere enn herrefotball.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Merkelige greier det der, er liksom ikke samme futten i damefotball...og så må jeg ærlig si at veltrente mannebein er penere å henge blikket på enn spinkle damebein..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 helt enig her.. overhodet ikke samme futten over kvinnefotball... slafs,slafs... nei gi meg en pose saltsild, en stor flatskjerm og Adin Brown så er kvelden sikra:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 *sikler* Det der må jo være oppskriften på en perfekt helaften!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 hehe.. fantastisk.. men må forsvare kvinnene litt... De har akkurat like maskuline bein som mennene.. det skal de ha:p Men langt fra like sexy.. mmm... *tømmer i meg siste rest av salt fra posen og lengter etter en til*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 He he, må bare le litt, John Arne Riise scoret nettopp selvmål mot Chelsea - fire minutter på overtid!! Godt jobba lizzm
Bare™ Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Det ser klumpete og klønete ut. Kan se ut som om det er litt lav kølleføring i kvinnefotball, Hockey?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 He he, det kan være du var inne på noe likavæl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå