Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg er 29 år, røyker ikke og drikker sjelden alkohol. Nå ser jeg at furene i ansiktet blir mer og mer tydelig. Hvilken kremer anbefales mot dette? Har også fått mange nye smilerynker rundt munnen. Liker det ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er du meg? he he... Jeg er 33 år og det skal sant sies: det skjer noe med kroppen når man runder 30 år! -og ikke til det positive. Jeg har også fått rynker rundt munnen. liker det ikke! Men det er nok ikke noe å gjøre med. Får vite at jeg ser yngre ut enn jeg er, men jeg ser selv at rynkene kommer snikende. Dum som jeg er smører jeg med anti-rynkekrem hver kveld. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror på det, men jeg føler i alle fall at jeg gjør noe for å forhindre alderstegnene som kommer krypende..hehe. Uansett..ikke fortvil. Om noen få år vil du se at alt på kroppen har seget ned pga tyngdekraften. Anbefaler deg å starte med trening før det er for sent! Lykke til med rynker og alderforandringer. Slik er livet, men jeg tenker at jeg i det minste har et liv
*En rosa og en blå* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Solkrem! Det er UVA-strålende som aldrer huden, mens det er UVB-strålene som "brenner". Så for dere som sjeldent blir solbrent og derfor tror at man ikke trenger å bruke solkrem - rynkene kommer!! Jeg bruker sminke med solfaktor 15 til daglig, og dersom jeg skal ut og sole meg så bruker jeg alltid solfaktor 30 i ansikt og på bryst! Solkrem er absolutt den beste (og kanskje eneste) rynkekremen som er å få kjøpt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå