Gå til innhold

Rynker rundt munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år, røyker ikke og drikker sjelden alkohol. Nå ser jeg at furene i ansiktet blir mer og mer tydelig. Hvilken kremer anbefales mot dette? Har også fått mange nye smilerynker rundt munnen. Liker det ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du meg? he he... Jeg er 33 år og det skal sant sies: det skjer noe med kroppen når man runder 30 år! -og ikke til det positive. Jeg har også fått rynker rundt munnen. liker det ikke! Men det er nok ikke noe å gjøre med. Får vite at jeg ser yngre ut enn jeg er, men jeg ser selv at rynkene kommer snikende. Dum som jeg er smører jeg med anti-rynkekrem hver kveld. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror på det, men jeg føler i alle fall at jeg gjør noe for å forhindre alderstegnene som kommer krypende..hehe. Uansett..ikke fortvil. Om noen få år vil du se at alt på kroppen har seget ned pga tyngdekraften. Anbefaler deg å starte med trening før det er for sent! Lykke til med rynker og alderforandringer. Slik er livet, men jeg tenker at jeg i det minste har et liv :)

Skrevet

Solkrem! ;)

Det er UVA-strålende som aldrer huden, mens det er UVB-strålene som "brenner". Så for dere som sjeldent blir solbrent og derfor tror at man ikke trenger å bruke solkrem - rynkene kommer!!

Jeg bruker sminke med solfaktor 15 til daglig, og dersom jeg skal ut og sole meg så bruker jeg alltid solfaktor 30 i ansikt og på bryst!

Solkrem er absolutt den beste (og kanskje eneste) rynkekremen som er å få kjøpt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...