nussie Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Nå har jeg akkuratt farget håret hjemme og i morra skal jeg til frisøren og klippe meg!!Har ganske langt hår og har bestemt meg for å klippe det opp endel og lage litt frisyre..(selv om det enkleste er å bare greie håret og dra om morran;)) Gleder meg veldig til en ordentlig våroppussing:)det trengs nå og så godt å bli dulla med og;)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Nå jeg ble jeg rett og slett misunnelig, gitt Har vurdert det samme, ny klipp og farge og kanskje ny garderobe nå som til og med sambo's klær er ubehagelige å gå med..Våroppussing er undervurdert!
nussie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg måtte bare ta meg selv i nakken og bestille time,også ta meg selv i nakken og få farget håret,for det er såååå kjedelig!! Men det blir kjempe deilig å få det gjort,og føle seg litt freshere:)) For de siste ukene syntes jeg det har vært et stusselig hårsyn i speilet gitt..hehe.Noe av det beste er jo bare å sette seg i stolen hos frisøren og bare bli stelt med,nyte det:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå