Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Dette forutsetter bhg plass i hans kommune. Vet de har full barnehage dekning, men er jeg for sent ute med å søke? kan jeg være sikker på å få plass bare fordi de har full dekning? Og Nav.. Vil gjerne spille med åpne kort, men har ikke råd til å miste stønadene mine heller. Planlegger å leie ut boligen min fra 1 aug. Greit og si ifra dagen man bytter adresse? takker og bukker for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Du skal jo ikke være kjæreste med barnefar hvis du får stønader. Forstår dilemmaet, men.... Du vet jo selv at om du er ærlig om dette overfor nav, så mister du mest sannsynlig stønadene. Dvs at du er klar over at det du gjør mest sannsynlig blir sett på som svindel.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Du mister stønadene fra dag 1 når du flytter sammen med barnefar. Spiller ingen rolle om du venter med å si ifra den dagen du bytter adresse da du bare risikerer å betale tilbake den stønaden du urettmessig får for august siden det kan ta tid å oppdatere papirene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå