marien - FØDEKLAR! Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I morgen skal jeg på første kontroll, og kjenner jeg er fryktelig spent. Vi har to gutter fra før, men hadde en SA i november. Ble gravid igjen i februar, men har hatt mange tanker denne gangen. Ble sykemeldt da jeg var 6 uker på vei (har ingenting med graviditeten å gjøre) og har hat altfor mye tid til å tenke siden. Jeg er en del nervøs for at det ikke skal gå bra, men klarer å fortelle meg selv at jeg ikke må fokusere på dette. Så selv om jeg har vært ofte til legen min pga sykemeldinger har jeg ikke følt at jeg har måttet ta det opp med han. Dette ble utrolig rart skrevet, men uansett, oppi alle hormonene og rare tankene har jeg så langt greid å tenke at det går nok bra. Håper bare alt går bra i morgen, og at jeg kanskje kan puste litt lettere ut i morgen formiddag. Er forresten 12+4 etter mens-termin her inne. Kryss fingrene for meg i morgen, "medsøstre".
marien - FØDEKLAR! Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2008 mange skrivefeil her gitt. Ikke hat, men hatt....
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Åh, du skal se at alt er i skjønneste orden =) Du er jo allerede ganske langt på vei, men fortsatt ikke så langt på vei at du kjenner livet i magen enda. Jeg skjønner veldig godt at du er spent og jeg skal sende deg noen gode tanker i dag jeg =) Masse lykke til hos legen! Håper du gir en oppdatering..
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Det skal jeg gjøre. Har hatt ei natt full av førstegangskontroller. Enten fortalte legen at det kun var potetgull og brus i denne magen, neste gang var alt bra, så spontanaborterte jeg i GU- stolen.....osv. Herlighet, jeg blir litt rar i hodet av dette jeg!!!! Har time litt senere i dag, men skal si hvordan det gikk:)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Endelig har jeg vært på kontroll! Var så nervøs før jeg dro at hendene ristet! Heldigvis har jeg verdens beste fastlege, så etter å ha hørt på at jeg fortalte om at jeg har vært veldig urolig osv, beroliger han meg med sin måte å være på og med det han sier. Så nå sitter jeg egentlig å puster ut litt og skal prøve å nyte tida framover. Ting kan fortsatt skje, men sjansen for at det skal gå bra er så mye, mye større, og det skal jeg prøve å fokusere på! Ha en fin, fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå