vesletrollet Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 ønsker meg en kiste til salongbord. noen i gjøvik, hamar, lillehammer området som har en de skulle vært kvitt?? gjerne stygg! har malepenselen klar og gå på vilje om dagen...
smågodt prinsessa Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Åh det har jeg også lyst på når jeg skal kjøpe hus til sommeren:) Det er så tøft! Håper du får tak i da..
vesletrollet Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 har akkurat flyttet inn i "nytt" hus. tenkte stua trengte litt oppdatering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå