Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Lurer litt på denne... Er den grei sånn sammenlignet med nye modeller...? (kanskje litt dumt spørsmål) Hvor mye kan jeg gi for en slik? (har ikke sett den enda, så vet ikke om den er veldig slitt osv.) men tror den skulle være pent brukt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 jeg er sikker på at den er god og fin. Emmaljunga lager gode og holbare vogner. Ser at det ligger noen classic duo kombi på finn fra 04 - er den litt lik disse? de ligger fra 2500-3500 kr i prisforskjeller ser jeg ... du burde vel ikke gi mer enn 1500-1800kr kanskje? :-) Lykke til med kjøp av brukt vogn !! - man kan absolutt være heldig og gjøre ett kupp ... :-) snakker av erfaring !! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 er 03 modellene noe i likheten av denne ?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13105195&sid=xz2cba-KINc819436&WT.svl=Link husk at det er lov å komme med bud på den vognen du finner - så får det være opp til kjøper og velge om de vil slelge til ditt bud eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå