Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Annet enn å bruke solfaktor. Jenta vår var litt lenge uten på lørdag, og nå har vi det gående (kinn og hake). Vi kan jo ikke holde henne inne heller når det er så fint vær. Noe som hjelper og lindrer?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 bytte solkrem:) http://www.naturlighudpleie.no/solprodu.html har bestilt solkrem til de minste i dag og håper den er bra. Er veldig fornøyd med andre produkter fra henne forøvrig.
KaMa Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Miniburka? Sorry, jeg er ikke seriøs i dag.. :-/
Stjerne37 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Mora mi har vært plaget med soleksem i maaaaange år,hun har nå begynt å gni inn sitron,eller sitrondråper.Dette har funket veldig bra,verdt et forsøk.Så bruker hun nu skin solkrem.
Tally Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Vet ikke om det er det beste rådet til små barn, men min soleksem forsvant da jeg begynte å spise kalsiumtabletter. Man må begynne å ta de minst tre mnd før solsesongen starter, men det er absolutt verd det! Av kjerringråd har jeg bare ett, og det var å gni en tomatskive på utslettet.
Stjerne37 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Altså,du tar på sitron før du går ut i sola!! å så solkrem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå