Gå til innhold

tror du vi får være med

Anbefalte innlegg

Skrevet

på unge mødre? Har igrunn ikke lyst, men lurer på om vi er den typen mennesker de hadde tatt med i serien.

Samboere, høyere utdanning begge to, jeg har jobb-lederstilling, var 23 da barnet var fødd, ikke planlagt, tror vi kan gå under kategorien resurs-sterke, mange venner både med og uten barn. Tja....hva mer kan jeg si.

Vi har vel igrunn sett på oss selv som unge foreldre....bortset fra når vi har sett unge mødre på tv, da føler vi oss voksne og etablerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?? Unge mødre er vel et program om tenårings-mødre...?? 23 år ved førstemann er vel ikke så tidlig?

Skrevet

Du bør vel helst kunne stave ordet ressurssterk før du går under den kategorien;)

Skrevet

Nå handler vel et program som unge mødre om kvinner som får barn før de er "gamle nok", og 23 er jo gammelt nok. Det er riktignok ungt i forhold til gjennomsnittet, men det er jo ikke eksepsjonelt ungt.

Det er litt annerledes å få barn mens du fortsatt går på skolen.

Skrevet

Tror nok dere er for gamle. Og så skrives det ressurssterke.....:-)

Skrevet

Kanskje dere får være med hvis de lager et program som heter "alminnelige mødre".

Skrevet

I mine øyne er 23 år normal alder å bli førstegangsmamma. Så dere er nok for gamle for unge mødre.

Skrevet

Hehehe...jo det hadde vel hjulpet litt på da:) Men har ikke bokmål som hovedmål (men bruker det siden mangen ikke forstår nynorsk) og har dysleksi, men tror nok man kan være (lese på ditt innlegg..)ressurssterk selv om man ikke er en kløpper på å stave :)

hehehehe...

Skrevet

Takk...typisk å drite seg ut på sånt tull. (prøve alt jeg kan å pugge stavelsen ressurssterk til neste gang jeg skal skryte litt av meg selv!)

Skrevet

Ville du skryte på deg å være med i unge mødre??

ja, ja noe skal man skryte av...

Skrevet

Tja, vi bor i en storby, og da er det vel strengt tatt ganske ungt. De andre mødrene på helsestasjon (som også hadde fått første barn) var kunne jo nesten vært min mor. Så dermed så så vi på oss selv som unge (og trodde nokk "omgivelsene" også gjorde det).

Skrevet

Vi gikk jo på skolen. Ikke ungdomskolen da, men høyskole/universitet er vel skole?

Skrevet

Dette må være en spøk. Jeg er ikke ung mor men da jeg var 23 hadde jeg fast jobb eide leilighet solg leilighet og kjøte større sammen med mannen min. De fleste 23 åringer begynner vel å få litt etabler liv. Ung mor ser jeg på som under 18.

Skrevet

Blir litt for gamle for at dere er interresante vil jeg tro.

Skrevet

Du har vel tenkt lenge på hvilken mulighet du skulle bruke på å skryte uhemmet av livet ditt du, og da det ikke dukket opp noen måtte du lage ditt eget innlegg. Haha...

Skrevet

Hehehe...nei, vil nok ikke det. Var sambo som så reklamen å mente jeg skulle søke fordi han var spent på om vi ville fått lov å være med dersom vi hadde lyst, eller om vi faktisk var for "gamle".

Nei ønsker ikke å vise meg frem på tv så privar.

Skrevet

tror nok du er litt for gammel. tror den eldste eg har sett fikk når hun var 19. jeg er 17 å er kandidat.. jeg syns hvertfall over 20 tallet er ok å bli gravid, syns ikke det er så spessielt ungt.

Skrevet

Tja...mine venner som er fra 23 og oppover å bor i byen (ikke dem der jeg opprinelig er fra) er ikke særlig etablerte. De er studenter, reiser og lever herrens glade dager med vin og sang.

Føler meg ganske ung i forhold til de fleste andre på helestasjon barnahagen osv.

Skrevet

Ja det er jo så lenge siden jeg har sett deg her å slenge noe ut noe dumt så jeg kan svare fornuftig og klokt på for å hevde meg selv, så da måtte det jo bli på denne måten i dag.

Men dersom du blir her en del fremover slipper jeg jo det :)

Skrevet

Har ikke jeg vært her? Var ikke mye klokt med det du skrev der ihvertfall...

Skrevet

Herregud, så mye pes julenissen skulle få pga et sp.mål da......

Skrevet

Julenisse, pulenisse, tullenisse!

Skrevet

Ikke når jeg har vært her da. Og joda det var det lille vennen :)

Men man trenger kanskje å være litt (tenke,tenke hvordan det var det stavet det igjen..) mer ressurssterk en deg for å se det ;)

Skrevet

ENN meg mente du, lille ressurssterke tullenisse?

Skrevet

Jepp, alt det beskriver meg ganske godt Ludderet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...