Gå til innhold

Mageknip uke 37-38?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det flere som har magesmerter? Jeg får plutselig skikkelig mageknip (ligner mensensmerter), ganske ofte. og kjenner skikkelig nedpress i underlivet. Er dette tegn på at d kommer til å skje noe snart?

Jeg er i uke 38 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hEI...

vet ikke om det er det samme jeg har men jeg har fått skikkelig magevondt til tider, sånn midt på magen egentlig, og litt nedover, samtidig som jeg må mye på do om dagen, gjøre nummer to, våknet i natt med skikkelig vondt og kjente at jeg måtte på do, var helt flytende og ble aldri ferdig, når jeg omsider fikk lagt emg igjen så fikk jeg et skikkelig tak i magen, sånn mensvondt, begynte å lure på om det va noe på gang, men sovnet og merket ikke noe mer, når jeg våknet i dag på mårran va det vondt, sånn vondt at jeg har problemer med å komme meg opp av senga..

Er det noe sånn du har??? jeg er 37+2.. hodet er festet så for min del kan det godt starte snart..

lykke til:)

Skrevet

Hmm.. høres kjent ut d ja, jeg kan også få skikkelig trang til å gå på do ja, diarelignende. har hatt det sånn i noen uker, så lurer på om det er normalt?

Skal til kontroll i dag, så får spørre legen om det.

gleder meg til å endelig være i mål snart:) så d kan godt starte snart for min del også.. Men jeg ser for meg at jeg er den som kommer til å gå over tiden, typisk min flaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...