Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 aldri sett noen på helsestasjonen bruke det på barna.. synes det virker litt merkelig. før var vel EMLA på resept også.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Nei, alle mine tre barn har fått alle vaksinene, men har aldri brukt emla til det.... Har bare brukt det en eneste gang, og det var da mellomste skulle ta en haug med blodprøver.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 vil tror helsesøsteren finner det underlig og hysterisk om man kommer med emla plaster på barna før vaksinering..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Har brukt det en gang på barnet. Det var sykehuset som satte det på. I forbindelse med drenoperasjon, for veneflon. Aldri til vaksine eller vanlig blodprøve.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde da gitt balnk f*** i om helsesøster hadde ment at jeg var hysterisk :-)
blittmamma07 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 hjelper ikkeno når du skal vaksinere da sprøyta stikkes i muskelen. ved blodprøve derimot har den effekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå