Gå til innhold

Rokkering.... fungerer det? Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe sånn rokkering, men.... hjelper det noe, blir man tynnere? Bedre trent?

????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man faar smalere midje av det:) og JA det funker:)

Gaatt ned 4 cm paa 4 uker her!!!

Skrevet

Tusen takk!

Da skal jeg bestille I DAG!!!!

:-)

Skrevet

Hvor hvor hvor hvor?? Gi meg intenet side....

Skrevet

JA den funker!! på meg ihvertfall:) gått inn 4 cm på 2,5 uke:):):)

Skrevet

Jeg lurer på en ting: Har du lagt om kosten eller gjort noe annet med aktivitetsnivået eller er det KUN rockeringen som har ført til dette resultatet?

Jeg venter på min... et ledd i mitt beach 2008 prosjekt.. Tok det lang tid før den kom?

Skrevet

begynte å legge om kosthold i januar, holdt meg sånn høvelig til det, men skeier ofte ut:S men trener også(siden februar) men da jeg begynte med rockering i tillegg for 2,5 uker siden kom det virkelig resultater:D

Skrevet

trenger hjelp til å finne rett rokkering... jeg er 170høy og veier 65kg... noen som vil hjelpe ei som vil komme inn i bikinien?!?! :)

Skrevet

Jeg har blitt tynnere rundt midjen, men kan ikke garantere at det KUN skyldes rockeringen. Men uansett er den veldig morsom, anbefales!

Skrevet

må man rokke begge veier?

har bare rokket en vei nå i nesten 4 uker,og synst jeg har blitt smalere bare på den ene siden...

Skrevet

Da har endelig jeg best. også!!! :)

Skrevet

trenger litt hjelp, hvilken str? 57 kg og 161 høy. hvor mye koster den og hvor lang tid tar det før en får den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...