adrienne Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er ca 1,5 år siden fødsel. Har hatt mensen ca 1/2 år, der det har vært ca 40 dager mellom hver. Men de 2 siste mnd har det altså ikke kommet noe mens. Har tatt 2 hjemmetester, 1 urinprøve hos lege + blodprøve, og alle har vist negativt. Hva kan dette komme av da ? Hilsen fortvilet...
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Kanskje prevensjonen du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå