Gå til innhold

Etterkontroll etter fødselen


mammatiltussetroll

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig somlet meg til å bestille den etterkontrollen etter fødselen. Har ikke klart det før. Hadde veldig mange underlivsundersøkelser under svangerskapet, på grunn av alle problemene. Tror jeg hadde rundt 30 underlivsundersøkelser, bare med Leni. Og var innlagt så mange ganger at jeg har lagt på alle rommene i hele OBS-posten for gravide (på Haukeland). Bare tanken på en ny undersøkelse har gjort meg kvalm. Er en del ikke helt gode minner knyttet til det.

 

Men en gang må jeg gjennom det igjen, så fant ut det var bare å bli ferdig med det. Men jeg gruer meg masse. Selve undersøkelsen er grei nok, og denne gangen vet jeg at det ikke er pga av komplikasjoner. Det er bare en enkel undersøkelse, men etter alt som skjedde i svangerskapet så er det vanskelig å forholde seg til, selv etter så lang tid.

 

Heldigvis har jeg litt tid å forberede meg, skal ikke inn før den 15.mai.

Sånn, måtte bare fortelle det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok super fint. Skjønner godt at du har grudd deg. Men det går helt sikkert bra.

 

Skulle vært å tatt en kreftprøve av livmorhalsen. Fikk brev i fjor sommer at det begynte å bli litt lenge siden sist prøve. Har bare ikke hatt lyst, så jeg har ikke fått somla meg til det. Spørs om jeg ikke må bite i det sure eplet å bestille en time jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, skjønner at det ikke er noe å se frem til. Hadde jo ikke noe komplikasjoner, men følte at etterkontrollen min var unnagjort på null komma svisj... Satser på at det går like greit for deg. ;)

 

Det å ligge sånn til allment skue er jo uansett ikke noe man gjør med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...