Gå til innhold

Kroppen er i ulage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ikke skulle ha mensen før til søndagen,m ne den kom jo da om torsdagen, altså for 5 dager siden.

Jeg har en stabil syklus,den ble stabil ca en mnd etter p-pille slutt (vært det de siste to årene iallefall.)

Har sjekket kroppen både hos lege, og til en gynekolog, og alt er bare velstand.

Så det med at jeg da fikk blødning så lenge før tiden, siste dag i eggløsnings perioden min. Gynekologen sa at jeg skal telle 15 dager fra første mens,og 23 dager frem,ha da sex annen hver dag. Som sagt så gjort, men da på dag 23 kom det altså en blødning, den varte i 1,5 dag, og etter det har jeg nå hatt farget slim/utflod.(Brunt og lys rosa)

Når jeg kjenner på magen min, så er jeg veldig øm. (det var det jeg husker at jeg var forrige gangen og)

Men jeg klarte selvfølgelig ikke vente lenger,så jeg tok en test nå i kveld,men den var negativ. Jeg har jo et lite håp om at jeg kan klare å bli gravid, da det nå er 2 år siden pille slutt.

Kan vel og legge til at det er samme mannen jeg har blitt gravid med før, samt at jeg er ikke så veldig ung, hehe Snart 29 år.

jeg irriterer emg grønn hvis syklusen min plutselig skal beg å tulle nå.... *ork*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katttepus, heier på deg:) Dette måååå, være festeblødning, et lite hurrarop fra kroppen. Forsto ikke helt dette med 15 dager frem + 23 dager what? Forklar gjerne, kunnskap fra fagpersonell er topp;)

Skrevet

Ja,jeg håper jo litt,selv om jeg fikk neg test.

Men altså, si at du får mensen den 1 mai. Så teller du deg 15 dager frem, den 15 mai, da skal du ha sex annen hver dag frem til den 23 mai.

Altså sex 15, 17, 19, 21 og 23.

Det er det jeg har prøvd på iallefall,og da synesj eg jo egentlig at det er litt rart at kroppen pluselig skal bli vrang nå... Jeg hadde jo planer om å ta den til dag 25 jeg da,men kom jo liksom ikke så langt... da jeg beg å blø.

Har lest litt ang festeblødning,noen får bare litt farge på papiret,mens andre får en liten blødning,er så vanskelig å sammenligne og....

Skrevet

Så rart, jeg har opplevd akkurat det samme som deg, skulle hat ikm på søndag fikk tr på torsdag også var den borte på søndagen. har også hatt stabile sykluser til og med når jeg hadde hormonspiralen så skjønner ikke hvorfor den skal plutselig begynne å tulle nå, måtte også ta en test bare for å være sikker, men neg.

så jeg har ikke noen lure løsninger på hva det kan være, utenom at kroppen må tulle litt. får håpe det retter seg igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...