Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva spiser dere på skivene? Jeg er så utrolig lei av leverpostei og gulost at det bare er såvidt jeg klarer å trykke i meg maten. Har ikke fantasi til å komme på noe annet akkurat nå. Noen gode forslag?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Nugatti...Crabasticks...Brunost...Stekt eller kokt egg..Kaviar..Jordbærsylte..Bringebærsylte..Solbærsylte med appelsin eller eple..Brødristet skive med helt fersk danskrull(fra ferskvare som spises kun den dagen)...Jeg selv kjøper gilde sin salami men er veldig påpasselig med dato og 3 dager maks i kjøleskap med lukket pakning.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Brunost=P Så oppfinnsom er jeg for tiden! Servelat med agurk/tomat/majones går det også en del i. Selv om servelat er "farlig" det også. Har kjøpt meg spekeskinke som jeg har lagt i fryseren nå=D har ikke blitt smittet før, så JEG tar sjangsen! (ikke begynn å krangle på det, det er heeeelt opp til hver enkelt sa legen min, men trygt så lenge den er fryst i mer enn 2 døgn) Hmm.. Hva med salat og en skive vedsidenav? F.eks, bogskinke salat? Namnam=D Sulten jeg! Er egentlig like lite oppfinnsom som deg for tiden=P
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Blir mye gulost og leverpostei her i gården også, men pleier å friske opp m agurk, paprika osv- nam nam! Ellers går d litt i brunost og taffel-ost, i tillegg til hardkokt egg m salt, pepper og litt majones- NAM, min favoritt om dagen=) Salamien og roasbiffen får vente til oktober, da kommer den jo til å smake ekstra godt også, hehe!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 I morgen skal jeg kjøpe egg, kaviar og majones og kanskje en pose med reker...uhmmmm ble litt mer inspirert nå Takk for tipsene damer!
juzza Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Har fått dilla på leverpostei med eple på. Og hvitost med appelsinskiver.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Her går det i svigermors fantastiske eggsalat for tida:)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Hva? Er servelat no-no? Nå fikk jeg lyst på servelat
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Aldri hørt at servelat er fy-fy. Jeg spiser Gilde Go`og mager sin med agurk på, pepperskinke og ost med paprika, tomat, agurk, brunost, prim, eggerøre m/gresskløk, reker/majones/dill, makrell i tomat, mager smøreost, kremost med kryddersmak, hardkokt egg og majones, nam, nam...nå skal jeg tasse ut på kjøkkenet og lage meg brødskive med pålegg og se på Frustrete Fruer.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Har fått hørt at alt kjøttpålegg skal man være litt forsiktig med hvertfall.. det vil si: ikke spis det når det har ligget i kj.skapet i mer enn holdbarhetsdatoen eller noe.. Helst før sikkert. Men det er ikke like fy-fy som spekemat og sånn tror jeg ikke, men jeg tar sjangsen på å spise alt, bare fryser salami og spekeskinka ble fryst i dag=D fikk så utrolig lyst på når jeg hørte at det kunne spises bare det var fryst!=D Jeg krysser fingrene og håper at jeg ikke blir smittet av noe. Får legen ta en ekstra test heller... Er mer bekymra nå ja, men ALT kan jeg ikke høre på=) Lykke til med brødskivene alle sammen=D=D=D
babygullz <3 vilde Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 eggsalat eeeeeer så godt=) 1pk majones 5 hardkokte egg( del eggene 2 ganger i eggdeler, eller løk-kutter) 1/2 purreløk salt og pepper etter smak=) fiskepudding med ketsjup på...(tro meg, godt!!) provenceskinke nugatti, nutella, sjokade, nøtte, banos, eller hvorfor ikke bare banan? jordbærsyltetøy, blåbærsyltetøy, appelsinmarmelade, makrell i tomat(liker d ikke selv men...) egg og bacon( for en litt sunnere variant, stek skinke istedenfor bacon.) pynt gulosten med agruk og tomatskiver=D=D=D bruker å ha spise knekkebrød med philadelphia kryddersmak, skinke og jarlsbergost(ev aen gul/hvitost) og tomat agurktskiver:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 ....og italiensk salat + kyllingsalat- nammenam=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå