mamsemums <3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jippi Sååå glad har jeg aldri vært før Puh, endelig ble det i boks! Da ble det leilighet på meg Den var kjempe FIN, helt nyopppusset og bra, 2 soverom, 1 stooor stue, 1 stort kjøkken (som var i ene delen av stuen) med parkett på gulvet, fine store vinduer på stuen, 1 fint bad med fliser (gulv/vegger), 2 stk boder inn i leiligheten, 1 stoor bod ute, 1 liten bod ved verandaen. Gå avstand til butikk også Kjempe bra, for meg uten førerkort! Jeg kunne flytte inn når som helst også! Så regner med at jeg kan flytte inn til den 1.mai tenker jeg Husleie på 5250,- Dep. husleie * 2 Imorgen skal jeg til NAV å snakke med de, ang. å få et lån på depositumet, evt en garanti lappe. Så får jeg engangstønaden CA om 2-3 uker fra idag, og får forhåpentligvis OS til juni (par mnd før termin). Så langt har jeg bare bodd hjem til mor og far, å fått 3000,- i mnd av "sosialen". De har iallefall IKKE ville hjelpet meg med å flytte tidligere. Men NÅ, skal jeg klare å finansiere med engangsstønaden og OS til livsopphold. Dumt å bruke av engangsstønaden til livsopphold, når det er såå mye ting og tang jeg trenger til bebisen i magen Må virkelig bare prioritere å kjøpe det ALLER viktigste for å få alt til å gå i rundt. Har jo abselutt INGENTING fra før av. Men-men, det må vell gå irundt dette. Jeg er iallefall gled jeg har fått meg en fin leilighet å kan flytte ut JIPPI
mamsemums <3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2008 Spurte pappa isted om hvor mange kvadrat den kunne være, den va ca mellom 80-100 kvadrat Begynnte nesten å grine når jeg var å så på leiligheten idag, å hun sa at JEG kunne få den. *sukk* -Hormonelle Gravide Meg- =D
kanutteogkruttet Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Gratulere så masse med leilihet! Ingenting er som å få noe for seg selv Ønsker deg lykke til med flyttinga, og alt det økonomiske ordner seg på en eller annen måte uansett Klem
mamsemums <3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 TAKK Er jo vant med å bo for meg selv også, da jeg bodde 3 1 / 2 år på hybel under skolegangen min, og 1/2 år da jeg jobbet. Så det ble en stor forandring for meg når jeg flyttet hjem igjenn litt før jul. ENDELIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå