Gå til innhold

FÅTT MEG LEILIGHET !!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi :D Sååå glad har jeg aldri vært før :)

Puh, endelig ble det i boks! Da ble det leilighet på meg :)

Den var kjempe FIN, helt nyopppusset og bra, 2 soverom, 1 stooor stue, 1 stort kjøkken (som var i ene delen av stuen) med parkett på gulvet, fine store vinduer på stuen, 1 fint bad med fliser (gulv/vegger), 2 stk boder inn i leiligheten, 1 stoor bod ute, 1 liten bod ved verandaen.

Gå avstand til butikk også :) Kjempe bra, for meg uten førerkort!

Jeg kunne flytte inn når som helst også! :D

Så regner med at jeg kan flytte inn til den 1.mai tenker jeg :)

Husleie på 5250,-

Dep. husleie * 2

Imorgen skal jeg til NAV å snakke med de, ang. å få et lån på depositumet, evt en garanti lappe. Så får jeg engangstønaden CA om 2-3 uker fra idag, og får forhåpentligvis OS til juni (par mnd før termin).

Så langt har jeg bare bodd hjem til mor og far, å fått 3000,- i mnd av "sosialen". De har iallefall IKKE ville hjelpet meg med å flytte tidligere. Men NÅ, skal jeg klare å finansiere med engangsstønaden og OS til livsopphold. Dumt å bruke av engangsstønaden til livsopphold, når det er såå mye ting og tang jeg trenger til bebisen i magen :( Må virkelig bare prioritere å kjøpe det ALLER viktigste for å få alt til å gå i rundt. Har jo abselutt INGENTING fra før av. Men-men, det må vell gå irundt dette.

Jeg er iallefall gled jeg har fått meg en fin leilighet å kan flytte ut :D JIPPI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte pappa isted om hvor mange kvadrat den kunne være, den va ca mellom 80-100 kvadrat ;)

Begynnte nesten å grine når jeg var å så på leiligheten idag, å hun sa at JEG kunne få den. *sukk*

-Hormonelle Gravide Meg-

=D

Skrevet

Gratulere så masse med leilihet! :) Ingenting er som å få noe for seg selv :)

Ønsker deg lykke til med flyttinga, og alt det økonomiske ordner seg på en eller annen måte uansett :)

Klem

Skrevet

TAKK :D

Er jo vant med å bo for meg selv også, da jeg bodde 3 1 / 2 år på hybel under skolegangen min, og 1/2 år da jeg jobbet. Så det ble en stor forandring for meg når jeg flyttet hjem igjenn litt før jul.

ENDELIG :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...