Clemencia Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har egentlig aldri vært noe plaget av ømme pupper før mens, men har d tydeligvis nå! Dere som har vært gravide før, hvordan føltes puppene da? Jeg har vondt mest mot "midten" av brystet, føles veldig klumpete ut. Og litt på sidene. Vil helst ikke tro at jeg er gravid, med mindre jeg faktisk ER d
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei! De fleste merker at puppene blir ømme og større. Akkurat som om kjertlene blir forstørret. Jeg har vært gravid tre ganger (har to barn + 1 MA) og alle gangene har jeg merket det veldig tidlig i svangerskapet. Eller så kan det jo være EL kanskje? Lykke til ihvertfall
MiniBassen Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har ikm. i morgen. For noen dager siden ble jeg øm i den ène puppen. Nå er jeg øm i begge og de føles større ut. Husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid, meeeen, øyner jo et lite håp her, selv om jeg har testa negativt i dag... : ) Lykke til!!
Clemencia Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Neinei, jeg er noen dager over ikm allerede, men har ustabil syklus så skal bare vente litt til Lurte egentlig bare. Takk for svar!
Eva76 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg har ømme pupper før hver IKM så her er ikke det noe symptom med mindre de blir mye ømmere enn normalt da..
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 jeg har vanligvis super ømme pupper til ikm, da er det sånn at det gjør vondt når dusjstrålen treffer...denne gangen er det ikke noe...og det er to dager igjen til ikm...ikke normalt i det hele tatt for min del....
madisen Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Jeg har ømme pupper fra El til IKM, så her er ikke det noe tegn i det hele tatt.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Hei. Jeg hadde veeeldig ømme brystvorter(men ikke selve pupper) og klødde ekstremt på brystvortene. Aner ikke om det er et vanlig tegn, men sånn var det iallefall på meg når jeg var gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå