Gå til innhold

Mye man skal lure på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men hadde mora deres vært tøff med tatovering i korsryggen? Og en aldri så liten piggtråd rundt armen? Det hadde ikke mora mi...eller mora til mine barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde sett noe underlig ut, men om det hadde gjort henne til et lykkeligere menneske så skulle jeg ha fulgt henne til tatoveringsjappa selv..

Skrevet

Det kan se bra ut når man er ung. Når man er gammel ser man som oftest ikke bra ut uansett, og da spiller en tattovering fra eller til liten rolle. Da er det best å dekke til kroppen spør du meg.

Skrevet

...eller som en jeg kjenner sa: Jeg skal lages lampeskjerm av når jeg dør, slik at noen kan minnes meg og tatoveringene mine:)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Tante grusom, om du ikke juger på alderen er du for ung til å uttale deg om påkledning i høy alder - det er nemlig ikke sånn at man ønsker å dekke seg til selv om man ikke lenger er sprettende ungdommelig, jeg ser ikke at jeg skal slutte å gå i badedrakt selv om jeg blir sytti, liksom.

KaMa, jeg er enig i at folk skal gjøre det de blir glade av så lenge det ikke er verre enn det her, men man kan jo ønske seg at ens foreldre har et minimum av smak og gangsyn.

Skrevet

Jada. Det kan du likegodt se for deg først som sist. Man vokser ikke ut av skinnet sitt, se:)

Skrevet

Nei, du trenger ikke å slutte å gå med badedrakt, men det kommer nok ikke til å se så bra ut. Og da spiller det liten rolle om du har en skrukkete tatovering bakpå. Jeg har ihvertfall aldri sett en fin 70åring på stranden.

Skrevet

Joda, men min mor hadde så avgjort hatt godt av å komme i opposisjonsalderen. Jeg tror de fleste måter det ville kommet til uttrykk ville vært positivt.

Skrevet

Det er klart, er med på den - hvis man aldri har tatt den aller minste Thelma&Louise så er tattiser definitivt et steg i riktig retning.

(Forøvrig en megadøll film, hvis det der er opprør så er jeg rabiat avviker - men muttern syntes den var dødskul og at de var tøffe damer, enda hun er plenty tøff sjøl.)

Skrevet

Hun har vel egentlig ikke det, selv om hun alltid har gått sine egne veier, på et vis..

Lurer på om jeg burde se T&L igjen. Leeenge siden jeg så den. Så lenge siden at Brad Pitt virkelig ikke gjorde noe dypt og varig inntrykk på meg..

Skrevet

Morra mi har piggtråd (eller noe lignende) rundt overarmen. Og ja, hun er tøff.

Skrevet

Jeg synes det er litt kjipt at ikke mamma har navnene våre tatovert inn, jeg. Hun kan da umulig være skikkelig glad i oss?

Skrevet

Jeg skjena innom den for noen uker siden på en elle annen kanal, ble ikke der veldig lenge, men Brad var jo pen. Ellers merker jeg at jeg er langt nærmere Susan Sarandon enn Geena Davis, ettersom årene går. Men Geena er fortsatt superbeib.

Skrevet

altså, når vi blir gamle har vel de fleste en tattoo eller arr etter piercing et sted.. sånn er det bare.. ser ikk eproblemet med det.. klart finnes jo grenser.. litt drøyt med de som har veldig mange eller stoooore tatoveringer, men det er jo likt for både unge og gamle...

Skrevet

Nei, det finnes ikke noe "vi". Bare en eneste av mine venner har en tatovering, og hun har ingen barn, ingen har piercinger.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gulp...synes ikke jeg ser for meg 60 åringen med tattiser noen steder.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Jeg skal le hele veien til grava av alle de stygge kjerringene som SÅVIDT kunne bære tattisen sin i tjueåra, men som nå har tjueåra svært langt bak seg, akkurat som cellulittene og den slappe hengerompa.

Skrevet

Ingen av mine venner heller, og heller ikke noen av mine kolleger. Er det meg eller deg det er noe feil med da?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Det er ALDRI oss det er noe feil med, uansett.

• 2 uker senere...
Skrevet

Som nylig tilbakevendt Frankriketurist har jeg oppdaget en ting jeg aldri har tenkt på før. På sekstitallet tatoverte franske damer seg iherdig. Og samtidig solte de seg helt vilt.(det gjør de ennå, i hvertfall noen) Fordelen med den overdrevne solingen er at i dag har 80 åringene ryggtavler som ser ut som draperte gardiner og er de heldig... forsvinner tatoveringene inn i draperingene:)

Skrevet

Takk for den grafiske opplysningen =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...