Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Fy, for et kjedelig og langdrygt program! Er det noen som liker det? Har en 10 åring som sitter og ser på.
Mor til et enebarn Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ble fryktelig lei av Tshawe da han var med på "Skal vi danse", så jeg styrer LANGT unna det programmet!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jepp.. Synes det er artig jeg =) Liker sånne program..
Willy Wonka Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 gørr kjedelig...og hvorfor lager tv2 et slikt program når tv3 allerede har har det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå