kajfla Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Fikk den anbefalt av ei venninne. Det er en bok som er skrevet av en 2 barns far til kommende fedre. Det er veldig mye humor, og skrevet på en knall bra måte. Min samboer hadde store problemer med å legge den fra seg. Den koster 199kr på norli. Heter: verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre. Skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. Løp og kjøp!!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Den må jeg sjekke ut! En pappabok som slo an her i huset var Finn Bjelkes bok til pappaer. Den var morsom både for mor og far den
Promp Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hei, jeg har også en bok som var veldig enkel for min mann å lese. Den heter "Baby - en bruksanvisning". Den er skrevet som en bruksanvisning, og min mann syntes den var utrolig bra! Han er ikke typen som setter seg ned og blar i en baby bok, men denne var han så glad i å lese! Så han fant ut mange gode tips og råd ved å lese denne!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Må signere HI!! Kjøpte "Hakkespettboken for småbarnsfedre" til min kjæreste og han leste den ut på no time! Lo masse underveis, måtte lese den jeg også og den var virkelig kjempemorsom :-) Samtidig er den veldig informativ, så den kan absolutt anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå