Gå til innhold

Dette er kanskje ett dumt sm, but here goes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som har barn som gråter ved leggetid,

Jeg har vinduet til Elias åpent hver dag, lukker det igjen på natta for han skriker så utrolig høyt når vi legger han. varer abre en liten stund, men jeg....off, jeg høres sikkert skikkelig teit ut nå, men jeg liker ikke tanken på at naboene skal høre at elias vræler og kauker på kvelden før han sovner....

er ejg rar eller..hmm...normal?

hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørger for at ungen IKKE skriker og hyler og gauler sånn stort sett...

Skrevet

Jeg hadde tenkt mer på ungen som skriker enn naboene...........

Skrevet

Gjør vel helst som tillab... sørger for at hun ikke skriker og hyler...

Men noen ganger er det ikke annet å gjøre, og ja....er liivredd for at noen skal ringe barnevernet på meg :P haha

Skrevet

*klask i panna* at jeg ikke tenkte på det

=P

Skrevet

Om du er redd for at folk tror at dere mishandler ham, så kan jeg skjønne det, om du har lest for mange innlegg her. ;) Jeg liker heller ikke at ungene gråter, men jeg prøver å trøste og roe dem. Hadde jeg hatt valget mellom 5 min skriking med ro resten av kvelden, eller inn og ut av soverommet i 2-3 timer, hadde jeg valgt det første.

Skrevet

Hehe..

Skjønner jo at du selvfølgelig har tenkt på det.

Men kanskje, bare kanskje er det en eller annen løsning som funker for dere så du slipper, den finner du med tiden.

Vi fant den etter MANGE forsøk med gudveithva!

Hehe...

Skrevet

Er stortsett bare i bare fem minutter han gauler fordi han ikke vil legge seg, men så legger hans eg, men gutten har lunger da!! hyler høyt...derfor jeg lukker igjen vinduet, men....vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det, men ville dere ha reagert omd ere hørte en unge på 17 mnd skrike ved leggetid omd ere gikk forbi vinduet?

Skrevet

Men de fleste skjønner sikkert hva som foregår...

Skrevet

Jeg reagerte før jeg fikk barn selv. Jeg hører det selvfølgelig nå også, men bryr meg ikke om det. Vet så alt for godt hvordan det er. Så svaret er kanskje at det spørs hvilke naboer du har. Hvis de har unger selv skjønner de nok hva som foregår! :)

Skrevet

Anne-B, ja det er det jeg er litt redd for skjønner du....for han hyler høyt, men dersom jeg går inn til han så varer det lenger har vi nå funnet ut...derfor lar jeg han bare skrike til han skjønner at jeg ikke kommer inn...hører joa t det bare er trass, men varer det lenger enn det så går jeg inn og legger han ned i senga....nå er han jo også bynt å ligge på kanten av senga! tør ikke å gå ut, men ligger på kanten og kommer seg heller ikke ned i senga så da må ejg inn å legge han ned....

Skrevet

Unger skriker til tider. Den som ikke forstår det, har enten vært ekstremt heldig (?) med sine barn, eller har ikke barn og vet derfor ikke. Tror du kan ta det med ro, ja. :)

Skrevet

Synes ikke du skal føle på dette! Noen barn "må" gaule litt før de sovner.. sånn er det bare. Vi har ei bestemt frøken på snart 1 år som krangler mange kvelder hun skal legge seg, spesielt når hun er skikkelig trøtt. Hun hyler, kaster smokkene veggimellom i ca 5 min, så sover hun søtt gjennom hele natten. Du vet jo selv at dere ikke lar barnet grate i eningen og at det feiler h*n noe. Finn deres metode, så får naboene spørre om de lurer på noe..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...