Gå til innhold

Hjelp!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått strikkedilla! Klarer ikke å legge det fra meg, jooo! *sukk* Kanskje jeg skal lære meg å skrive på dataen med tærne... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe Hei Odine! Foreløpig er det bare mange lapper i forskjellige farger...

Skrevet

Jeg tenkte mest på bilde av deg som dibber med tærne mens du strikker som en gal.

Forresten: Send film!

Strikking er gøy!

Skrevet

Det tror jeg ikke du vil, Tillab... Jeg sa jeg har strikkedilla, ikke at jeg KAN strikke! *lol*

Skrevet

*prøver å få i gang videokamerat med tennene*

Skrevet

Hehe...

Det eneste jeg kan bruke strikkepinner til er å sjekke at sjokoladekaka er godt nok stekt!

Så du leder på meg asså!

Skrevet

Funker det, tillab? Å sjekke kake? Har aldri eid strikkepinner før nå, jeg... Hun på Strikkedilla-butikken måtte vise meg hvordan man legger opp masker... Og jeg banner like mye hver gang jeg legger opp for uansett hva jeg gjør legger jeg de opp så pinade stramt! *arg* Nytter jo ikke å strikke da joooo...

Skrevet

*fniiiiiiiiiis*

Det funker å sjekke kaka med strikkepinnen. Men OBS! OBS! ikke samtidig som du strikker.

Skrevet

Så morsomt da!

Har hatt strikkedilla siden jeg ble mamma =)

Om det blir for stramt når du legger opp, så legg opp på 2 pinner samtidig.

Altså du holder 2 pinner sammen, og legger opp på dem som om et var 1 pinne.

Skrevet

Å! Den vakke dum, litoja! DET skal jeg gjøre! Takke takk! :-D

Jeg har hatt broderingsdilla i maaange år, men nå merker jeg at jeg var gått litt lei... Gøy å prøve noe nytt...

Skrevet

Funker knall til kakesjekking!

MEn det kaaaaaaan se ut til at vi kanskje heller er på samme nivå, legge masker kan jeg, strikke rett og vrang også, men du, ALDRI si det til noen!(ikke at jeg kan bake heller, det er hemmelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...