Mia_I Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Når kan man få babyen/et lite barn til å spytte, altså hvor gammel må de være for å skjønne dette? Og hva gjør dere inntil det? Bruker bare bittelitt tannkrem men synes likevel det er litt ekkelt at hun svelger det :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Min er snart 2 år og han har ennå ikke skjønt det:) Enda vi pusser sammen og han ser at jeg spytter ut;) Lener seg over vasken og spisser munnen men det kommer ikke noe ut, hehe. Du skal bare bruke tannkrem tilsvarende lillefingernegl (deres) til så små. Tror ikke det har noe å si at de svelger det lille de får i seg da, men det er ikke nødvendig med fluortabl i tillegg hvis du pusser to ganger daglig. Da kan det bli for mye.
Mia_I Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Takk for svar! Skjønner at det tar oe mer tid før vår på 11 mnd lærer seg å spytte ja :-) Pusser bare om kvelden nå, men bør kanskje gjøre det to ganger?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja ville pusset to ganger nå Husker ikke helt når vi begynte med to ganger, men det var vel rundt den alderen:) Vi pusser som sagt sammen, først pusser jeg hans tenner og så få han pusse selv mens jeg pusser mine tenner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå