MamiMaribel Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg har virkelig blitt avhengig av sukker, og er på EVIG JAKT etter sukkerholdige matvarer - allerhelst vil jeg ha sjokolade, boller (som frysen dessverre er full av) og annen type snopeting. Frukt går hvis ikke jeg finner noe annet, og finner jeg INGENTING spiser jeg hauger av cherrytomater. (kanskje jeg burde ha skrevet MATSUGET.......? tenker nemlig på mat døgnet rundt:-DDD) Hvordan kan jeg avvennes??? Jeg har antagelig sikkert minst ti kilo ekstra etter graviditeten, så det er ikke aktuelt med snop i det hele tatt nå. Jeg kan ikke trimme enda pga. bekkenløsning, så da må jeg være enda mer forsiktig med kalorier. Jeg trenger GODE TIPS til sukkeravvenning avledning fra snopetanker! :-D Hjelp!!!!
Mamman til Mari Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ikke veldig spennende..... men ganske godt med fruktsalat (for tida her med: jordbær, banan, druer og frisk ananas) med vaniljekesam på. (Er hvertfall litt søtt med den kesamen...)
MamiMaribel Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 god ide, vaniljekesam er kjempegodt:-) kanskje det er godt med bær på, også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå