*månestråle* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Når men leser her inne på bim virker det som det er utrolig mange som har mistet mange ganger.., blir så nervøs... Jeg hadde en ma i oktober ( var da i uke 9) og er gravid igjen nå (7 uker i dag), og klarer liksom ikke å slappe av fordi jeg bekymrer meg for å oppleve en ny abort. Går det som oftest bra den andre gangen eller ? noen erfaringer?
♥♥♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei månefisk. Jeg har den samme problemstillingen som deg. Mistet 7+2 i romjula og er nå 8+3. Tok det opp med legen da jeg var der 4+5 grunnet bekymringer, og ho sa at vi har ikke større fare for SA/ MA enn andre som har aldri mista. Jeg trøster meg med at det er sannsynligvis forholdvis liten sannsynlighet for at akkurat jeg skal miste to ganger... Jeg merka at den største bekymringen ga seg da jeg kom til 7+3- dvs en dag lengre enn jeg gikk sist... Men- tanken lurer fortsatt i bakhodet. Er mer sliten og svimmel nå enn sist, så velger å ta det som et godt tegn... Vi får prøve å kose oss med spiren. Kommer til å ha nok å bekymre oss for når barnet kommer til verden
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Etter det jeg har hørt er det hverken større eller mindre sjanse for at det skal gå bra etter en abort... Og selv om det ikke virker sånn her inne, så går det som oftest bra:) Slapp av du - og prøv å nyte graviditeten - men skjønner at det sikkert er enda vanskeligere når du har mistet før... *krysser fingrene for deg* Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå