Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som kan forebygge åreknuter? Jeg ser at jeg har anlegg for det, og venter nå mitt tredje barn, hadde vært greit å unngå det hvis det gikk an

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å få det allerede, jeg. (12 uker) Heelt krise... men derfor har jeg begynt å bruke støttestrømper, som du får kjøpt på apoteket. Ellers er det viktig å ikke sitte med bena i kors, holde deg i aktivitet, og helst ha bena høytnår du sitter/ligger. Ellers vet jeg ikke om så mye mer... tror du kan finne tips mot det her på disse sidene et eler annet sted, men vet ikke helt hvor.... du får ha lykke til... åreknuter er ikke akkurat lækkert... hehe

Skrevet

Tipsene over her er bra =) Ellers så skal du kunne finne flere tips under "Kjerringråd" på venstre side her..

Skrevet

Jeg har også anlegg for åreknuter (el. synlige blodkar, åreknuter står vel mer ut og er litt mer skjemmende), og har blant annet tatt skleroterapi flere ganger for å redusere det. Så jeg har brukt støttestrømper jevnlig siden jeg var ca 2 mnd'er på vei, og daglig siden ca 12. uke. Kommer nok til å bli varmt til sommeren, men det får bare stå sin prøve. Man må lide for skjønnheten, vettu! ;-)

Jeg kjøper slike stay-ups på apoteket - de går helt opp på låret, og så slipper man å ha noe som strammer i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...