Gå til innhold

Mange her som er i 1pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt grønn hehe;)

Gleder meg så sykt til å starte!Har jo DE store forhåpningene,vet det er helt teit men jeg har det.Klarer ikke tenke logisk.Vil ha spire med en gang!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt ;)

Er det bare jeg som har forhåninger eller?=);)

Skrevet

Hei hei Skjønner hva du tenker. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve igjen, har nettopp gått glipp av en el, så jeg får nok vente på den neste som kommer rett før 17.mai. Det er egentlig kjempe skummelt, for vi hadde full klaff på første forsøk sist, men det er jo ikke sikkert det går like lett nå.Min mor prøvde i flere år før hun fikk nummer to, men bank i bordet, håper som sagt ikke vi trenger å vente så lenge....

Skrevet

Er også inni 1 pp. Er litt spent og håper den sitter nå.

Har to barn fra før. Med første tok det litt tid, men andre satt på 1 forsøk. Håper det går like fort denne gangen :-)

Skrevet

Jeg også! Begynte prøving på søndag... kjempespennende :oD Går på jobb og tenker på at "det kan faktisk hende at jeg blir gravid i løpet av uka!" En surrealistisk tanke. Åh, det kribler i magen bare jeg tenker på det, tjihi. Når har dere el og ikm?

Skrevet

jeg er oxo i 1pp. har oxo store forhåpninger.. vil helst att det skal klaffe nå på første forøk. tenker konstant på det jeg tror jeg. hehe.. men vi får vente og se. har ikm i slutten av uka så. så driver og kjen ner etter symptomer her nå..

Skrevet

Første pp her og. Har 3 fra før vi da :)

Spent på ikm neste uke!

Skrevet

Hei!

Jeg er også i 1pp, men har ingen fra før. Så jeg er kjempe spent! Hadde passet så sinnsykt bra med full klaff på første forsøk, men vi får se.... Håper, og krysser fingrene:)

Skrevet

Vi har heller ingen fra før så dette er ganske nervepirrende!;)

Skrevet

Vi er også i 1pp, og vi har ingen barn fra før, så dette er bare umåtelig spennende. Jeg håper også veldig at den sitter på første forsøk, jeg har jo tenkt på dette i mange mnd, så er egentlig overklar for å bli gravid. Men jeg burde vel har litt mer nøkterne forventninger... Jeg har el rundt 1. mai (tror jeg).

Lykke til med prøvingen alle sammen :-)

Skrevet

Hei, bare for å glede dere som er i 1pp, det var jeg og inntil idag da jeg testet positivt med CB digital allerede på dag 9-10. Helt utrolig, så det er faktisk håp;-) Lykke til alle sammen, jeg håper spiren min holder. Det er min aller første;-)

Skrevet

Jeg er i 1pp, og har to fra før. Er kjempespent, og håper det klaffer FORT!!! :-)

Skrevet

En til i 1pp her! Har ingen barn fra før, så dette er veldig spennende, og er redd jeg har for store forhåpninger... men tiden vil vise! :)

Skrevet

Så spennende!Kjekt å se at det er som er mangen som er i 1pp ;)

Dette blir jo kjempe spennende å følge hverandre;)Håper spiren sitter for alle!*krysser fingrene*

Skrevet

Jeg også :o) Dvs så snart tanta har reist. Jeg gleder meg veldig og håper jeg ikke blir skuffa alt for mange ganger. Moro med så mange rookies her inne, det blir spennende å se hvordan det går med oss alle sammen fremover. Kanskje vi snart slår følge til 1.trimester? *håpehåpehåpe*

Skrevet

jeg også er i 1pp:O) har ikke stresset så mye med "tankene" enda men jeg begynner nok snart hehe:) har en liten gutt på 3 år fra før og nå vil jeg ha ett søsken til han:) Husker så godt hvor spennende alt var med første graviditet:)) jeg var helt hengt opp i dette:)) men vi greide det fort da:) greide det på 2pp. så det var jo veldig kjapt, noe jeg ikke hadde regnet med. Men fikk igjen regelmessig mens med engang etter ppilleslutt. Det har jeg gjort denne gangen også:) så vi får håpe det går bra denne gangen også. men er like forberedt forrige gang på at ting kan ta tid:) men gud for ei morsom tid denne "timeplansexen" er:) oppstår noen komiske situasjoner ja:)) hehe

ønsker dere alle lykke til her inne! helt topp å være her inne og få tips og råd:) PS: jeg drakk slimløsende hostesaft forrige gang og jeg tror det hjalp til:)) så det skal jeg gjøre nå også:))

Skrevet

1 pp her også...:-) Har forhåpentligvis EL ca 2.mai.

Var det hele pp du tok hostesaft eller var det bare i dagene rundt EL? Hvor mye tok du? Jeg lurer litt på å prøve dette selv for å se hvordan det går. Hadde jo vært litt artig hvis det skulle bli full klaff første gangen :)

Litt rart og tenke på at om en mnd så kan jeg faktisk være gravid!...

Skrevet

1 pp her og :o) vi har en liten tass på snart to og håper sterkt på en 09-baby :o) håper virkelig vi blir gravid fort! hehe, utålmodig :o)

Skrevet

Åja, såååå utålmodig. Tenk om det tar mange pp før det klaffer, da håper jeg at jeg kan klare å roe ned tankevirksomheten rundt babytingene, for dette tar jo helt av ;o) Foreløpig er det mest bare koselig, men om et halvt år er jeg nok blitt gæærn om jeg fortsetter sånn :o)

Skrevet

hehe, ja jeg vet hvordan det er! jeg kjenner mange som har fått eller skal ha barn og jeg vil også være med på bølgen igjen! :) vi har jo en sønn fra før som vi koser oss kjempemye med, men vil gjerne ha to tette slik at tassen vår får en lekekamerat :o) vil gjerne ha en bror eller søster til han i løpet av neste år! men er veldig redd for å bli skuffet :/ håper det klaffer med en gang jeg! hehe :o)

Skrevet

Er også inne i første pp å er såå spent:D Har nettopp hatt EL så håper det satt;)

Skrevet

Ja, jeg har også troa på to tette, og vi har allerede planlagt å prøve på nestemann ikke veldig lenge etter at førstemann er i havn. Litt tidlig å begynne å plenlegge sånne ting når vi ikke engang vet om vi kommer til å få til nr.1, men tankene flyr mange steder disse dager :o) Jeg er også redd for å bli skuffa, men jeg får bare takle det, kan ikke gå å forberede meg på det verste hele tida, tar jeg sorgene på forskudd så må jeg leve gjennom mange flere sorger enn nødvendig, og det er jo bare bortkasta bekymring. Nå gleder jeg meg sånn :o)

Skrevet

alltid greit å legge planer :o) vi bestemte oss for lenge siden å få nr 2 før tassen vår fyller 3, eller det året han er 3 :o) synes det er en grei aldersforskjell :) men, da må vi jo nesten sette i gang med å lage nr 2 da, hehe :) snart er tassen vår 2 år og jeg kjenner at jeg virkelig har lyst på en til snart, håper bare det klaffer! er så redd for at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen (i hvertfall det jeg tenker).. huff :/ men håper det klaffer for oss alle sammen her inne på bligravid!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...